Swords and Sandals 2 Hacked

Key hacks. Press 1 for 888888 stamina and health, press 2 to add money (note you'll have to buy something in order for the hack to show), press 3 to add 10 skill points to your current ones. Press key...

Rated : 4.45/ 5 Votes: 11697
Swords and Sandals 2 Hacked

Swords and Sandals 2

Added on: May 20, 2010

Game: Swords and Sandals 2 Unblocked

Play Count: 4752724

Category: /

Developer: 3rdsense

Rating:

Rated : 4.45 based on 11697 votes.

Hack Information

Key hacks. Press 1 for 888888 stamina and health, press 2 to add money (note you'll have to buy something in order for the hack to show), press 3 to add 10 skill points to your current ones. Press key 4 to add a level (you can't go over 49).

Game Description

After being captured and being thrown in the Emperors dungeons you are chosen to become a gladiator. Train your Gladiator to become the greatest fighter ever and to win the crowd.

Report Broken Link

If you have any problems viewing this game please fill out the details below. Before reporting a broken link / game please make sure of the following:

  • 1.) If you have tested to see if it works in another browser
  • 2.) If you have the latest version of adobe flash installed

If you leave your email we'll notify you when it's fixed!:

Which Browser do you use?:

What is wrong with the game?:

Please login or register to leave a comment.

vinh504 (Jul 24, 2014)

Yes..

kiki79410 (Jul 22, 2014)

lol

Reichi (Jul 22, 2014)

para los que quieran salvar el gladiador necesitan cuenta en H.A.G (hacked arcade game) y pasar el torneo

xXPrototypeGodXx (Jul 20, 2014)

i love the winning sound and u lvl up lol

xXPrototypeGodXx (Jul 20, 2014)

my character strength is 1000 lol

cjetis231 (Jul 19, 2014)

its too hard to be like that

cjetis231 (Jul 19, 2014)

lol my streght is 7086

SONER295 (Jul 19, 2014)

OG

marnuel123 (Jul 17, 2014)

chapion me

marnuel123 (Jul 17, 2014)

funny with cheats ahh.. :p

xXPrototypeGodXx (Jul 14, 2014)

cool one :)

Iamapro1 (Jul 13, 2014)

hi

Thalla0405 (Jul 11, 2014)

yeah but if you level 50,40,30 or 20 enemy is getting stronger

creasz123 (Jul 11, 2014)

the game is awesome

Thalla0405 (Jul 10, 2014)

hey shocked. my character have 1 kill 1 slash cause my character stats are 100,100,100,100, and 100

Thalla0405 (Jul 10, 2014)

i mean antares

Thalla0405 (Jul 10, 2014)

my character is fully strong and cant beat Fuckin Emperor? sucks

toolman098 (Jul 03, 2014)

awesome game

lol8 (Jul 03, 2014)

lol

hhhgggmmm (Jun 22, 2014)

my character is out of the screen

VladaKiller (Jun 20, 2014)

How to save charter?

Dvl (Jun 18, 2014)

This TAKES FOREVER!!!!!!!!!!!!!!

buttchicken (Jun 13, 2014)

my guy is so big, i can only see his shoes LOL!

luke7414 (Jun 09, 2014)

My GAME LOAD SUPER FAST!!!!!!!!!!!!!!!!!

creasz123 (Jun 07, 2014)

LOL

celzedrick (Jun 05, 2014)

why does the game take forever to load ?

Ben3211 (Jun 03, 2014)

boring

hack10 (May 31, 2014)

my gladiator is humungis

supervip (May 30, 2014)

supercool~

celzedrick (May 27, 2014)

my guy is bigger than my page

acman11 (May 26, 2014)

its cole

lolpoop3 (May 21, 2014)

i m super big

celzedrick (May 20, 2014)

im new

celzedrick (May 20, 2014)

im level 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999

celzedrick (May 20, 2014)

super duper cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1st read will be punched when you always chat -_- _

celzedrick (May 20, 2014)

super duper mega cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

supervip (May 19, 2014)

supercool

Meatman226 (May 15, 2014)

AWESOME

AngelCaido (May 15, 2014)

Very good!

AngelCaido (May 12, 2014)

The Emperor O_O Wow That emperor guy is Powerful

alif lkmal (May 01, 2014)

me level 1000000 GODLIKE!!!!

ghost115 (Apr 29, 2014)

im level 1000

Negas (Apr 27, 2014)

que carao es esto no me gusta

deathninja99 (Apr 24, 2014)

im level 50

aakbar17 (Apr 20, 2014)

lol the best

micah22222 (Apr 11, 2014)

lol

KyaniteKaiser (Apr 07, 2014)

What the hell? I lost my save! I even said save!

Saiyan_God (Apr 07, 2014)

i lost my save :( how? i was sooo far

SuperMagical1337 (Apr 06, 2014)

my stats is all set to 200 :D and i have the best armor, and best sword and best crossbow :D :D :D :D and im level 50 :P and im a giant. i like everyone :DDDD

SeanFsaGaming (Apr 04, 2014)

why cant i go over level 49?!

352 (Apr 03, 2014)

3444444444

marvelguy (Apr 02, 2014)

cool

micheal0147 (Mar 16, 2014)

WTF!!!

jona15487 (Mar 06, 2014)

hello sorry XDXDXD

jona15487 (Mar 06, 2014)

hermoso XDXD

beatmyscore123 (Mar 01, 2014)

yeah lvl 290

austin8000 (Feb 27, 2014)

hello first in math game my username 18grand42ca password chive8

thekingboss10 (Feb 23, 2014)

FAIL its the full game but it dont saves your character this game is good but a little bit FAIL

thekingboss10 (Feb 23, 2014)

hi

OGBobbyJohnson (Feb 18, 2014)

Muwahhaahhaa!!!!!

ZhenChat (Feb 17, 2014)

FULL GAME NOT SAVEING PLAY

peter7050 (Feb 13, 2014)

i couldent get pass the 3 boss so i needed this and thanks to it i beat the game

kinglord12345 (Feb 12, 2014)

new here

bhj445 (Feb 12, 2014)

Tobin Prater · Works at No where im a kid DON'T READ THIS. YOU WILL BE KISSED ON THE NEAREST POSSIBLE FRIDAY BY THE LOVE OF YOUR LIFE.TOMORROW WILL BE THE BEST DAY OF YOUR LIFE. NOW YOU'VE STARTED READING THIS. DON'T STOP. THIS IS SO FREAKY.1. say yo

matimax3000 (Feb 04, 2014)

hello

leolima (Jan 25, 2014)

não carrega

SpaceAlien (Jan 20, 2014)

hi cool dude69! im new to lets be friends!?!

cool dude69 (Jan 16, 2014)

hi first day

patatotomato (Jan 09, 2014)

moooooooo

darksig1 (Jan 06, 2014)

i beat the hack! lol i must be good

SuperStick90 (Jan 02, 2014)

shit i going to kill this son of a bitch who made this game i can't sacve i was oveer lvl 50 and still alive XD I REID TO SAVE BUT HIAS FILTHY ASS DIDN'T HACK SAVE

pakhj (Jan 01, 2014)

yeah, I know

justin333331 (Dec 25, 2013)

is a bad game

justin333331 (Dec 25, 2013)

un joc bun

Kavera (Dec 20, 2013)

how can I load my characters I keep waiting and nothing happens crap

keatesy (Dec 19, 2013)

level 50 get in

Kavera (Dec 07, 2013)

i can't save my game fck

SuperMice4000 (Nov 27, 2013)

Cool Game

nikitsanev (Nov 11, 2013)

that is verry cool game

nikitsanev (Nov 11, 2013)

that is verry cool game

SuperStick90 (Nov 03, 2013)

swords and shits

SuperStick90 (Nov 03, 2013)

swords and shits

Hack_Master15 (Oct 06, 2013)

Do a version when you can choose tournamet or something cuz it took so much time...

codigos (Oct 03, 2013)

sei os codigos desse jogo: primeiro coloque seu nome por exemplo gladiador ai você bota duas virgulas na frente do nome e vai aparecer gladiadores com armaduras poderosas e, etc obrigado

-D4N1EL_Bry4n_ (Sep 16, 2013)

Please Add Save Gladiator :) !

roy mortal (Sep 15, 2013)

soy un dios les gane a todos

MattxSoDerpy (Sep 11, 2013)

Funny :3

Executioner598 (Sep 01, 2013)

You can hold the skill button by using tab (locate the plus or minus sign) then hold enter. YOU'RE WELCOME!

dansmashbro (Aug 25, 2013)

i know how it works now

dansmashbro (Aug 20, 2013)

it says add 1 but when i do nothing happens, i'm confused someone please explain

pokemasterball (Aug 19, 2013)

wish you could hold down the skill button

Seateeth (Aug 17, 2013)

i just killed my evil self with a dire fireball every minute trying to beat my evil self was worth it

jianhao (Aug 02, 2013)

lol its said i cant go over level 49 but im level 50

kolo123456 (Jul 31, 2013)

Mi się ta gra bardzo (bardzo bardzo) podoba zachęcam do zagrania.

Jonothonthefish (Jul 29, 2013)

this game is a good game but they could do wayy better i cant beat the third tournament i think that,s just stupid

time line troll (Jul 28, 2013)

I like it but some of the cheats are stupid

huntier (Jul 23, 2013)

awesome game love the saga

exor4m (Jul 05, 2013)

why doesnt my character save

onewhowins (Jul 03, 2013)

WHAT!?!?!??!?!?! I BEAT OVER 2 TOURMENTS?!?!!?!?!?!?!?!?!? I THAUGHT YOU CAN ONLY BEST 2 TOURAMENTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ProBrunEk (Jun 30, 2013)

The game is okay but the only problem is when you add levels your % bar goes -something%

Most Viewed Hacked Games